Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2006 16:30 - lost togetherness
Автор: o6te1meknesocialen Категория: Изкуство   
Прочетен: 3867 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 23.11.2006 16:46


1. lost togetherness

   Съзнанието е криво огледало.
   Светът ми нещо скърца напоследък.
   Нещо скърцам напоследък и аз заедно с него.
   Нарисувах си врата. Врата на моята стая, дето я   нямам. Стаята, не вратата. Врата си я имам.
   Нещо не ми се общува днес. Добре, че ми падна  батерията.
   Размазала съм се на дивана и гледам във вратата.   Защото трябва да направя макет на врата. Като не ми     харесаха прозореца, сега с вратата и стълбите   
просто няма как, трябва да дам сичко.
   Размишления за вратата.
   Вратата бавно започва да се разпада на частите си. В главата ми трябва да има земетресение. Не се учудвам, след вчера, лошо се напих…  :) :) :blush
Главата се римува с вратата.
   So fuckin what?
   Нищо, само отбелязвам.
   Земи измисли нещо, по-добре.
   Що и ти не помислиш?
   Е, нали аз разпаднах вратата.
   Виж, виж как трепери… :ококор:
   Нищо не трепери.Телефона звъни.
   Как ше звъни, нали му падна батерията :обърк:
   Не тоя телефон, бе.
   Аааа… :ококор:
   Ама ако не го дигнеш, няма да спре да трепери…
   Ше спре, ше спре…
   И така не знам колко време си говоря с вратата като й размествам частите. От време на време се намесват и разни заблудени вдъхновения, на които гледам да не обръщам внимание


Тагове:   lost,


Гласувай:
0



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: o6te1meknesocialen
Категория: Изкуство
Прочетен: 102127
Постинги: 30
Коментари: 6
Гласове: 93
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930