Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2006 22:02 - non-existence
Автор: o6te1meknesocialen Категория: Изкуство   
Прочетен: 3970 Коментари: 0 Гласове:
0



non-existence

   Първото изречение не трябва да съдържа заглавието под никаква форма.
   Не мога да спазвам даже собствените си правила. Whatever.
   Сичко зацикли, щото толкова бързах да изляза, че си забравих гривните. Гривните ми по принцип са на половината път до лактите ми. Усетих се докато пресичах улицата, ама че работа. Аз по принцип не съм суеверна, обаче изпитвам един такъв особен дискомфорт, ако нещо по мен не си е на мястото, който ме фрустрира, а фрустрацията ме разсейва и движението и действията ми по улиците стават едни хаотични, въртя се в тъпоъгълник между трите книжарници, зазяпвам се, спъвам се, тръгвам нанякъде, качвам се на трамвай, слизам на следващата спирка и чакам сто часа същия трамвай в обратна посока, щото инсайтите ми са едни такива забавени и накъсани и циклят на сичкото отгоре. Резултата от днешния ден: две списания за литература и нула с комикси [каквото същност търсех], уморени крака и мисълта, че всъщност любовта не съществува, а е изкуствено създаден феномен, за да може да има St. Valyo и картички със сърчица по тях и подаръци и рози, кoито уж трябва да играят доказателства за любов, обаче единственото, което всъщност показват, е, че любовта съществува само в един ден от годината и то по задължение заради празника... а, и едно разтеглено поетично писмo до калчо, което той няма да получи, затва го прилагам по-долу.

*ама че куц ден/ вярвам в чудеса/ цял ден обикалям/ да търся нещо, което/ съществува точно колкото/ и аз/ аз не съществувам, знаеш/ намирам само остатъци/ от нещо, което съм търсила месеци/ и вече се бях отказала/ тройно, четворно се разочаровам/ оставам без пари/ накрая киселото мляко е гадно/ а ягодите в захар изкипели/ а ти далече/ вече не вярвам в любовта/ има само чукане и лигавене/ няма взаимност и разбиране/ ако имаше, все щеше/ да се намери и за мене/ мъничко/ няколко обичам те, примерно/ така имам нужда да те чуя/ не съм сигурна въобще пука ли ти/ пък и от яйцето ми се падна/ най-смотаната играчка/ от цялата картинка/ еба си куция ден/ химикалката ми куца/ мисълта ми куца и се спъва/ имам нужда от комикси/ айде ела да си изрязваме/ разни картинки от стари списания/ и да си направим нашия си комикс на живота/ можеш ли да ми следиш мисълта/ щото аз вече я изпуснах/ изпуснах си първия балон/ надут с хелий и той отфърча/ повече не ми купиха такъв





Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: o6te1meknesocialen
Категория: Изкуство
Прочетен: 101964
Постинги: 30
Коментари: 6
Гласове: 93
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031